august 2011

New in

I dag var skoene komt i rett størrelse og farge, så da er jeg et par boots rikere til høsten. Fornøyd! Viser de senere. Får nok brukt de i morgen da det blir en tur på Rått og Råde festivalen. Gled...

And you played it to the beat

Vi er drittleie av å ligge inne på hotellrommet mens tiden vår i NY flyr forbi, så bestemte oss for å trosse stormen (som egentlig er så godt som over) og anbefalingene om å holde seg inne, og gå u...

Pre-hurricane party

Fredags formiddag ble tilbragt i West Village som definitivt er et av favorittområdene våre her på Manhattan. Alt er så utrolig koselig og stemningsfullt, med smale gater, små butikker og idylliske...

My Halston Herritage

I går var jeg i bryllup, og hadde i den anledningen bestilt meg en drømm av en kjole fra Halston Herritage. Elsker farge kombinasjonen, og de tre lagene med silke som legger seg flatterende, og gir...

Off with your head, dance till you're dead

Som nevnt tidligere, spiste vi i går kveld middag på den asiatiske restauranten Tao, som ligger på Upper East side. Både maten og interiøret var helt fantastisk, det eneste negative var at musikken...

Skojakt

Etter noen timer på skolen ble det en tur til byen for å lete etter de perfekte skoene, nærmere bestemt boots. Martha lyktes og gikk hjem med en pose fra Rolfsen. Jeg var ikke så heldig.. Men forhå...

Dinner plans

I kveld blir det middag på den asiatisk restauranten Tao! Har hørt at maten er super og interiøret likeså, så vi gleder oss veldig. Kommer nok et lite bildedryss senere eller i morgen :) - Karen &...

Casual fall

Høsten nærmer seg med stormskritt.. Har satt sammen dette antrekket, og synes det er en perfekt avslappet stil nå til de litt mørkere dagene som kommer. Liker denne årstiden, spesielt i en butikk s...

Back to School:D

For oss heldige som er hjemme her i Norge menst Karen, og Suasanne er I New York har brukt de siste dagene på å inta nye kunnskaper. Skole start var på mandag, og jeg må si motivasjonen er på topp:...

Little Cupcake Bakeshop

Startet dagen med en herlig frokst bestående av frisk ananas og skyr på rooftop-terrassen, og bestemte oss deretter til å ta turen ned til det gamle nabolaget vårt (der vi bodde forrige gang vi var...

14th street 6 ave.

Har hatt en superherlig sensommerdag i byen i dag. Frokost på Starbucks, massasje og manikyr, is på Pinkberry, drevet gatelangs i området rundt Union Square, drukket smoothie og iste på Red Mango, ...

Endelig fremme i New York!

Etter en 15 timers reise er vi endelig fremme på hotellet, slitne men glade. Hotellet er over all forventning og har super beliggenhet. Skal bli enkelt å nyte ti dager her! Blogges i morgen med bil...

Solskinnsdag

Skjorte-Tommy Hilfiger/ Shorts-Levis/ Lakksko-H&M/ Solbriller-Ray Ban - Malén

Acne

Mine favoritter fra Acnes høstkolleksjon. Liker blåfargen som blir brukt, og det metalliske patchworket! Og ellers er det som alltid å se, kule skinnjakker og blazere, i litt uventede farger.. Har ...

Sleepyhead

Jobb, fadderuke og lite søvn = lite blogging og 1 stk sliten Susanne med en begynnende forkjølelse... Satser på å komme meget sterkt tilbake om noen dager, når jeg og Karen er i NYC! I kvel...

Dreamy wedding

Endelig kommer bildene fra drømmebrylløpet til Kate Moss og Jamie Hince. Flere er å se i Amerikanske Vogue for september. Kate bar en nydelig vintage inspirert kjole av John Galliano, og det var se...

Lace me up

Hatt - VILA, topp, solbrillerog veske - H&M, cardigan - Forever21, skjørt - Zara Kjøpte dette skjørtet i København, og elsker det! Snittet på det er perfekt, og veldig flatterende, og jegh...

Wonderful Copenhagen

Shopping på Strøget, Champagnebrunch på Café Norden, båttur i Nyhavn, Rosévin, street art,utallige kaffe latter,ferskt rugbrød og tapaspåCafé G, sykkelfylte gater, avslappet atmosfære, Tivo...

Army Shirt 11.08.11

Har lagt min elsk på den nye army inspirerte skjorten eg kjøpte på salg på Høyer:) den er helt perfekt, jeg ser for meg at den kommer til å bli brukt flittig utover høsten...

Nu åker jag!

Hei og hopp! Nå drar jeg til København i et par dager med min fantastiske mamma! Har sovet 2,5 timer i natt, så dette kan bli interessant... Kommer til å måtte ha jevnlige koffeinpåfyll hve...

Tommy Ton..

Jakandjil.com ..always at the right place, at the right time.

Café og shopping with the girls:)

I dag ble flere herlige timer tilbrakt på Sting med delicious mat oggod kaffe, og for å toppe det hele - karamel-brownies på Deli de ...

You taught me...

how to feel the butterflies over and over and over again... -Karen

Sunday's look

Topp, clutchog bukse - H&M, sko - ALDO, smykke - Glitter Tenkte bare å legge ut et par bilder av gårsdagens antrekk. Herlig bursdagsselskap med alt for mye god mat! Men nå må jeg løpe og k...

Olsen Obsession

Mary Kate + Ashley Olsen Aldri feil med litt antrekksinspirasjon fra de fabelaktige Olsen-søstrene! Klarer aldri å bestemme meg for om jeg liker MK eller A sin stil best, så jeg tror jeg m...

It was sunny so I put on a hat

Hurra! Endelig envarm solskinnsdag! Da var det på tide å ta på shortsen, wedgesene og selvfølgelig hatten. Jeg føler alle smiler litt mer når det er sol, og det er utrolig herlig. Nå slur...

A

Ashley Olsen Elsker det øverste hudfargede ogtransparente laget på kjolen. Perfekt effortless sommerantrekk med enkel maxikjole, flate sandaler, solbriller, stor veske og håret i dult. Lov...

"Se, her har du en sopelime, så kan du fly til byen"

... var kommentaren jeg fikk fra broren min da han så antrekket mitt i dag. En annen dag jeg gikk i dette skjørtet spurte han om jeg var blitt enke.. Mamma spurte også om jeg var ute og luftet stak...

Perfect simplicity

Freja Beha Erichsen, Frida Gustavsson, Iselin Steiro De skandinaviske toppmodellene vet kunsten å kle seg enkelt og allikevel stilfullt! Med den perfekte skinnjakken, blazeren og kåpen er antrekke...

Going metallic. 04.08.11

Har vært lite blogging for meg den siste tiden, har for det meste jobbet, og hatt lite ferie. Vet omtrent ikke hvordan ferie kjennes ut. Men nå er det snart skole start igjen, og ...

A thousand kisses deep

Haider Ackermann a/w 2011 Jeg er målløs. Dette må være en av de vakreste kolleksjonene jeg har sett noensinne. Fargebruken, draperingene, stoffene, kontrastene... I mine øyne er denne koll...

Dagens

Topp - Monki og skjørt - GinaTricot Som jeg tidligere lovet, kommer her dagens antrekk :) To av mine favorittplagg kombinert sammen. Elsker bådefargen og snittetpå toppen, og snittet på skjørtet, ...

Dagens kjøp

Så ble det en liten shoppingrunde i dag også gitt! Plukket med meg litt sommerklær ettersom varmegradene snek seg langt over 25 grader i dag, ENDELIG :) Resten av dagen og kvelden skal nytes ute m...

Like a precious gem

Bottega Veneta, Elie Tahari, Haider Ackermann, Jil Sander Marc by Marc Jacobs, Gucci, Roksanda Ilincic (x2) Burberry Prorsum, Lanvin, Diane von Furstenberg, Emilio Pucci Gucci, Lanvin, C...

Snake print

Min store "fashion obsession" for øyeblikket er snake print buksen min fra Acne. Den er så utrolig behgelig å ha på seg, og kan brukes i de fleste anledninger. Love it :) Tenkte å starte d...
Malén, Karen, Susanne & Martha

21, Stavanger

Vi er fire jenter i tjueårene som skriver om mote ut i fra våre egne synspunkter, inspirasjonskilder og personlige stil. Vi ønsker å dele vårt engasjement gjennom innlegg om antrekk, kolleksjoner, designere, egne kjøp, sesongens trender, samt helgens fester og hverdag. Vi håper at alle som stikker innom bloggen kan finne noe de inspireres av, og noe de kan identifisere seg med. Kontakt oss på fashionquadrett@gmail.com